loading...
کتابسرای عابدی
عابدی بازدید : 261 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (5)

اگه قرار بود بزرگ ترین تجربه زندگیتو به یه نفر میگفتی چی مینوشتی؟؟؟

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شایان در تاریخ 1394/02/19 و 0:44 دقیقه ارسال شده است

اقای عابدی مگه چ تجربه ای بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یالا راسشا بوگو

این نظر توسط مریم در تاریخ 1393/02/09 و 9:46 دقیقه ارسال شده است

بزرگترین تجربه زندگی من تصادف بود که اصلا فکرشم نمی کردم یه روزی بخوام تجربش کنم. لحظه ی بین مرگ وزندگی راتجربه کردم..وازاینکه خدا عمردوباره ای به من و خانواده ام داد.خدارا شکر.احساس کردم دوباره متولد شدم وفرصت دوباره ای برای زندگی به من داده شد.شکلک

این نظر توسط مریم در تاریخ 1393/02/09 و 9:39 دقیقه ارسال شده است

با دیدگاه همکلاسی موافقم.
ولی تجربه زندگی دراختیارکسی گذاشتن ملزم به تجربه کردن فرد دیگه ای نداره (یعنی نیازی نیست تجربه ای که شما داشته اید را یکنفر دیگه ای هم داشته باشه)(همکلاسی)

این نظر توسط همکلاسی در تاریخ 1393/01/26 و 21:13 دقیقه ارسال شده است

سلام آقای عابدی،وققتتون به خیر .

اینکه موقعیتی را که هرگز در آن نبوده اید را قضاوت نکنیید.........
پاسخ : شما از کجا میدونید نبوده؟؟

این نظر توسط علی عابدی در تاریخ 1393/01/19 و 20:19 دقیقه ارسال شده است

بزرگترین تجربه ی زندگی من زمانی بود که رفتم چتر بازی.
خیلی باحال بود!!!شکلک
اینکه از آسمون به آدما و خونه ها نگاه کنی که چقدر کوچیکن اونوقت به بزرگی خدا پی می بریمشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مورد نیاز
    استخدامی

    سوالات آزمون استخدامی بانک صادرات ایران ( بسته ویژه)

    دانلود سوالات استخدامی آموزش و پرورش

    سوالات آموزش و پرورش ( سوالات دوره های قبلی )

    دانلود نمونه سوالات استخدامی بانکها

    دانلود جزوات و سوالات علوم بانکی

    جزوه آموزشی ( چگونه استخدام شویم؟ )

    نمونه سوالات جلسه مصاحبه استخدام

    سوالات رایج درآزمونهای استخدامی

    دانلود سوالات استخدامی استانداری ها

    دانلود سوالات استخدامی پتروشیمی کردستان

    دانلود سوالات شرکت پتروشیمی بندرامام خمینی (ره)

    نمونه سوالات استخدامی نیروی انتظامی

    نمونه سوالات استخدامی ارتش جمهوری اسلامی ایران

    نمونه سوالات استخدامی شرکت نفت

    نمونه سوالات استخدامی نهاد ریاست جمهوری

    نمونه سوالات استخدامی وزارت بهداشت

    نمونه سوالات استخدامی جهاد کشاورزی

    نمونه سوالات استخدامی سازمان بهزیستی کشور

    دانلود نمونه جزوات مربوط به آزمون بیمه مرکزی

    نمونه سوالات استخدامی شهرداری

    دانلود سوالات آزمون استخدامی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

    نمونه سوالات استخدامی خبرگزاری ایرنا

    نمونه سوالات استخدامی مخابرات

    نمونه سوالات استخدامی شرکت گاز

    نمونه سوالات استخدامی وزارت نیرو

    نمونه سوالات استخدامی سازمان امور مالیاتی

    نمونه سوالات استخدامی سازمان محیط زیست

    دانلود سوالات آزمون استخدامی سازمان تعزیرات حکومتی کشور

    سایر سوالات آزمون های استخدامی

    جالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 173
  • بازدید سال : 1,644
  • بازدید کلی : 33,566